torsdag 18 augusti 2011

Blogger strular

Blogger strular och låter mig inte blogga från datorn, varken med IE eller FF. Jag försökte även med den gratisapp jag har för att blogga med men icke, inte heller safari i iphonen ville fungera. Testar nu med appen blogpress och det verkar ju funka lite bättre.

Ikväll, dvs väldigt snart, ska jag cykla iväg till flottsbro för att köra Keps Cup #1 och första tävlingen i stockholms DM serie.

Jag var förbi Jonas på cykelspecilisten på lunchen och fick hjulen riktade och byte av ett vevlager. Han ställde även in bakväxeln som jag inte fått bukt med sedan cykelvasan. Nu är det dags för tävling!!

Vi plockade av vevpartiet för lite service..


Nya Cannondale katalogen för 2012 har kommit!



1 kommentar:

Öijer sa...

Tips: Ändra språkinställningen till Engelska när du är på instrumentpanelen. Då kan du skriva och redigera inlägg igen.