måndag 6 maj 2013

Förbereder för pendling!

Ytterliggare en vilodag. Jag känner mig faktiskt inte helt 100, har varit konstigt trött senaste dagarna och fick ont i halsen igår kväll. Idag har jag varit mer trött, somnade i soffan på eftermiddagen och kunde inte hålla ögonen öppna, inte normalt för att vara mig. Så jag tar det lugnt nu i veckan och hoppas att jag får hålla mig frisk. Blir ingen perfekt uppladdning för billingen men prio är att jag ska få köra överhuvudtaget. Och veva runt benen "måste" jag känner jag, men tar det försiktigt.

Ska pendla lugnt imorrn till jobbet och sen köra tisdagsrajd med happygänget, förhoppningsvis få in epic:en på lite snabbservice innan dess. Hoppas på lite rolig terräng och bara cykla för att ha kul. Blir troligen nått pass på onsdag också lugnt det med, ska bara ösa några få korta intervaller för att underhålla muskulaturen lite men låta lungorna ta det lugnare.

Karin var ute och sprang idag. Nu blir hon glad att jag skriver det på bloggen också. Det är visst en sambo-blogg det här, enligt henne. Jag håller inte riktigt med.. men vad gör man inte.

Väskan är packad och cykelkläderna ligger på golvet! Blir en tidig morgon så jag kan komma från jobbet tidigt!


Inga kommentarer: