onsdag 15 maj 2013

Vann Silva lampa och startplats till Lida!

Cykloteket och Silva hade en tävling ihop där man kunde vinna startplats till ett långlopp och en silva lampa, tre vinnare kunde koras. För att delta behövde man beskriva den bästa träningen. Jag beskrev en ganska typiskt lyckad happyrajd, om jag minns rätt. För jag minns inte exakt vad jag skrev nu i efterhand, hade faktiskt till och med glömt bort att jag deltagit vilket är lätt hänt.

Men jag vann! En av tre vinnare, så sanslöst mkt tur. Tur att jag har så många bra cykelvänner att ha roligt med, så min beskrivning kunde vinna tävlingen!

Jag är nu anmäld och klar till Lida Loop, en tävling jag tänkt köra oavsett om jag skulle betalat själv eller inte, samt att jag inväntar en Silva X-trail lampa på posten!

http://www.cykloteket.se/sidor/tavlingresultat-silva-cykloteket.html

Tack Cykloteket och Silva!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis jättekul att många gillar det du skriver:)