onsdag 22 maj 2013

Mera vila!

Jag vilar vidare! Det blev sent från jobbet igår, var hemma vid 19-tiden ungefär och var dödshungrig. Lagade mat och hade ätit klart vid 20:00. Ronnie skulle komma förbi och hämta tillbaks sin vintercykel som Karin fått låna då hans nya fina behöver ett besök hos cykeldoktorn. Det blev lite tv-tittande och sedan en timme med javaprogrammering i soffan och i sängen innan jag släckte.

Ingen träning alltså. Och mera vila. Nu behöver jag ingen mer vila. Men vädret är riktigt kasst vilket gör mig mindre pepp på att ta sig ut, jag är heller inte pepp på monarken. Vi får se hur jag löser det, om jag vill "lösa det".

Kanske blir cykling ikväll, eller kanske inte. Vi skulle egentligen skruva kök men det blev inte av p.g.a sjukdom hos de vi skulle hjälpa. Men Karin är borta, så vi får se. Antingen cykling, eller cykling och javaprogrammering, eller javaprogrammering.


Inga kommentarer: