måndag 13 maj 2013

Köp min Cannondale SuperX !

Jag BEHÖVER en ny cykel. En landsvägscykel. Så säger mitt hjärta. Men inte min hjärna. Ekonomiskt alltså.

Min cykelcross har gått i 2 år nu, är i väldigt bra skick osv och jag är riktigt nöjd med den. Men intressen förändras. Jag känner ett sug att ha en fin landsvägscykel istället, och en cykelcross på en lägre budget-nivå istället samt köra den sommar som vinter.

Samtidigt vet jag att detta skulle innebära mer pengar i cykelhålet. Pengar jag inte har. Så vad gör man. Antingen gillar man läget, eller så försöker man sälja/köpa beggat. Och jag råkade hitta en landsvägshoj som motsvarar min cross på komponent-nivå, men ja shimano istället för sram. Den är förmodligen lite mer sliten än vad min fina cykelcross är, då den troligen är mer använd. Men det får jag väl ta.

Om nån är intresserad av att köpa en sjuuukt fin cykelcross, hugg den gärna. Fort. Prutat och klart, 24'000kr med original-hjulen. Så länge det objektet jag tittar på inte hinner säljas, för då drar jag tillbaks annonsen. Jag kommer inte stå cykellös. :)


Annonsen: http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=96000

Inga kommentarer: