måndag 13 maj 2013

Utebliven drömpendling

Jag hade planerat att dra en riktigt sagolik början på veckan, med en pendling genom hellas på min Specialized SWORKS Epic 29". Men icke, sa halsen när jag vaknade upp efter 6h sömn. Det kunde jag fetglömma. Och mer segstartad på morgonen var länge sen jag var, har faktiskt varit riktigt pigg och glad när jag vaknat senaste tiden, även då jag sovit dåligt.

Så det var bara att ge upp och att iallafall försöka ta sig till jobbet i tid så jag kan få gå hem tidigt iallafall och njuta av något annat trevligt. Laga mat, limma däck och fälg exempelvis?

Nått kul måste man ju göra! Imorrn tänker jag köra Tisdagsrajd från hammarbybacken igen, och hoppas på  lika fint besök som senast med peffen, danne och kangas. Vore kul om det kom lite lycra-cyklister som vill smaka hög puls. Eller ja, låta MIG få smaka hög puls snarare!

Bjuder på en bild från billingen. Såhär såg det ut i skogarna kring startområdet uppe på billingen. Och man fick passera genom en 500m lång utförslöpa i typ 50 knyck i skogen på sån här stig fylld med vitsippor på sidorna. Magiskt..

Inga kommentarer: