söndag 13 november 2011

Dagens träning

Det blev ingen morgontur, jag mådde inte tillräckligt bra för att kunna ta mig upp så tidigt, cykla så långt och så intensivt. Så jag valde att sova och återhämta mig istället. Jag är bara till 90% frisk igen, det märks.

För att få någon typ av träning så körde jag dock lite senare innan middagstid, jag cyklade 10km till mina föräldrar och det blev ett par intervaller ut. Efter middagen och ett par timmars vilande i soffan så var det dags att cykla hem igen, det blev flera kräks-intervaller som satt ordentligt i lungorna och benen. Från 10 till 60sek intervaller.

När jag kom hem igen var jag illamående en stund innan det blev bra igen. I kommande vecka blir det pli på bloggen igen också, denna vecka var inte så uppdaterad som den brukar va.

2 kommentarer:

jens sa...

förstår fortfarande inte varför du envisas med att träna sjuk. det kommer straffa sig till slut. been there, done that

STIZZE sa...

men jag hoppade faktiskt över träningen idag också, jag ångrade mig i sista stund. :)