fredag 18 november 2011

Numera Testare på utvecklingsavdelningen!

Nu är det klart, jag börjar på en ny tjänst på måndag och det är någonting jag velat ett bra tag nu och kämpat för!

Jag arbetar redan idag med djupa felsökning och analyser om vårt system, och på måndag tar jag nästa steg in på IT-Utveckling i form av testare.

Jag kommer vara med i nya projekt från start till slut och arbeta tillsammans med utvecklarna för att hjälpa dom utveckla produkter som är funktionella, buggfria och driftsäkra. Jag har redan mycket kontakt med utvecklarna i mitt arbete idag, men då är det i efterhand när problem redan uppstått. Nu får jag ansvaret att se till att problemen inte når produktion utan hittas i testfaserna, samt att slutprodukten även motsvarar förväntningarna i form av smidighet och funktionalitet.

Mycket spännande är det, det blir både en ny utmaning att se fram emot, mer pengar i kistan och en extra vecka semester!

3 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Grattis!!

PinHead sa...

Grattis.
Det går bra nu!

STIZZE sa...

Tack så mkt :)