onsdag 2 november 2011

TC på åstrandslabbet

Jag körde mitt vardagliga TC pass på åstrandslabbet idag, 171snittpulls på 60minuter med 5min uppvärmning på 100w innan. Det är samma snittpuls som förra veckan, mentalt kände jag mig starkare förra onsdagen men benen svarade bra även idag. Man är inte kaxig efteråt iallafall, det är en sak som är säkert.

Sista 15min var jobbigare precis som det brukar va men jag höll i. Jävligare var det med sadeln som gör riktigt ont på slutet, jag gillar verkligen inte sadlarna de har, den minst dåliga är sadeln som är monark-standard, men den ramlar man framåt på eftersom den är så bred så tidigt, den är gjord för att man ska ha styret i brösthöjd, typ.

Hur som helst så fixade jag hela passet även denna vecka och det kändes bra. Jag körde med 102 kadens även denna vecka men riktigt så pigg var jag nog inte egentligen, jag borde släppt ner till 98-100kadens men huvet funkar inte så bra när man blir ansträngd.

Inga kommentarer: