söndag 20 november 2011

Monarken blev TOKSPÖAD!

HAHAHA! Där fick du, äntligen, monarkjävel! Energibrist alltså, där har vi svaret på varför jag haft så svårt med dessa jävla monarkpass på GIH-studie-träningen. Och ja, jag är en slarver med maten, det är ingen nyhet egentligen men jag är så van med det så jag tänker inte på det. Undrar om jag kan effektivisera min träning nu?

Till idag har jag laddat som bara satan med kolhydrater, vatten, protein och you-name-it. Nu satte jag passet, stabilt, utan minsta problem, även fast jag hade dåligt självförtroende inför passet. Javisst, pulsen var uppe mellan 178-181 den sista halvtimmen men den var stabil och det blev aldrig för jobbigt att hålla kadensen, och runt 180puls, där har vi min tröskel/FTP.

Fyfan vad skönt. Nu jävlar ska jag fortsätta spöa den jäveln! Jag är så grymt nöjd med mig själv just nu. :)

Och när man gjort nånting bra, gäller det att twittra om det! Följ mig på twitter förresten..

1 kommentar:

Fredrik sa...

Frågan är ju dock vad som ger bäst träningseffekt. Det finns ju inget egenvärde i att slå personbästa på Monarken i november direkt :)