lördag 16 april 2011

Bakis och Keps Cup

Man kan undra hur det här ska kunna gå till. Förr blev jag aldrig bakis, speciellt inte på TRE(!) öl. Förr kunde jag lätt häva i mig 8 öl på en kväll utan att vara bakis dagen efter. Jag kan förvisso räkna den där 8.1 procentaren som två öl, men fortfarande så satte sig cementen innanför pannbenet lite väl snabbt tycker jag.

Sämst uppladdning inför dagens Keps Cup alltså. Det ska bli spännande att få cykla med den förutsättningen också, alla erfarenheter är bra erfarenheter.

Kan jag ignorera det mentala? Kommer kroppen att svara som vanligt, eller kommer jag känna av det fysiskt också?

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Nå, hur gick det nurå?? Tre öl ska väl inte vara något hinder, borde snarare vara en prestationshöjare :)

//Y

STIZZE sa...

Det gick åt h-vete. ;)