tisdag 12 april 2011

Tisdagsrajd ikväll med samling kl 18:30 vid HBB

Jag hoppas på stor uppslutning idag, hoppas även på en snabbgrupp även om mina ben är inrökda sardiner just nu. För prestation så skulle de behöva en vilodag eller två, men för träning så går det fortfarande att veva runt dom.

Vädret är kanske inte det bästa men det duger gott och väl för cykling i skogen. Tre grader varmt och lite duggregn kan det komma ikväll. Med skogens skydd märker man oftast inte av duggregn, man är ändå fuktig och varm av sin egen cykling.

Jag hoppas bara att jag kan få bort missljudet från drivlinan, det kom tillbaks igår även fast jag spolat av cykeln efter första vändan uppför hammarbybacken. Jag behöver tvätta drivlinan ordentligt när jag kommer hem från jobbet innan rajden, min erfarenhet av missljud på cyklar är att de 9 utav 10 gånger försvinner med en ordentlig tvätt så jag är inte särskillt oroad. Oftast är det sand/grus som kommit in nånstans och skaver, vilket släpper lätt med varmt vatten och diskmedel.

Inga kommentarer: