måndag 4 april 2011

För många roliga saker på för lite tid

Det irriterar mig lite att det finns så många roliga event i form av motion, nöjes eller träningspass att åka på just nu, men så få träningsdagar att göra det på. I helgen ska de t.ex köra snabbpass på landsväg i kungsängen. Det är starkaste man från helgens brevet som bjuder in, och visste vore det roligt att spänna vaderna i 6km med/mot de allra starkare även om jag är frånåkt efter 3km. Och mitt träningsschema följer jag mer än gärna slaviskt nu när säsongen börjar, men samtidigt så lockar Keps Cup otroligt mycket, samtidigt som jag jättegärna kör den där tisdagsrajden, både på cross, landsväg eller mountainbike i skogen.

Tyvärr går ju inte den multipliceringen ihop, och det kan irritera mig lite då det känns som om jag missar nått. :) Men man får vara glad för det man gör, att käka glass och glo på tv igårkväll t.ex var riktigt bra det med..

Inga kommentarer: