fredag 1 april 2011

Träningstävlingar i helgen i Sthlm

Med stor risk för dubbelpost från andra bloggar, så informerar jag om detta ändå. Just för att det ska komma så många som möjligt eftersom det blir roligare så.

Keps Cup tävlingarna i helgen blev inställt som de flesta vet nu. Jag själv hann planera in 200km brevet imorgon/lördag. Men för er som inte hann planera annat har jag goda nyheter.

Lördag
Gunnar Töjren arrangerar en träningstävling i norrtälje. Det blir varvbana där varje varv tar ca 6minuter, flest varv på 60minuter vinner. Läs mer på hans blogg

Söndag:
Angelica som är teamboss(?) för CRT arrangerar en tävling i högdalen. Läs mer här på happy

Det finns även chans/risk att mer information kommer upp i denna tråd på happy, håll er uppdaterade. Själv kommer jag troligen att dyka upp på söndagstävlingen om jag inte är helt däckad av lördagens 20mil.

Inga kommentarer: