torsdag 7 april 2011

Hellas ikväll kl 18:30

Planen har ju varit 2st monarkpass i veckan innan helgens Keps Cup'ar, men knät har ömmat lite sen lördagens cykling. Nu är det nästan helt över, men jag kände liiiiite lite kvar när jag gick till jobbet imorse. Jag fick erbjudande att hänga med på en sloppyride i hellas ikväll med Anders och Rasmus, och tänker jag på knät och ställer det valet mot en maxansträngning på monarken med låg kadens som träningsschemat vill att jag ska göra så låter skogen som ett bättre alternativ även om det är lite skakigare.

Så ikväll blir det lite skogsåkning i gott sällskap! Jag funderar på att slänga på sommardäcken, Rocket Ron och Race King från förra året, bara för att testa på hur det känns med sånna däck nu inför helgens Keps Cup. Att köra Keps Cup på downhill-däcken som sitter på just nu känns lite sisådär. Och även om det blir halt med förra årets slitna sommardäck är det kanske bra att börja vänja sig :)

Inga kommentarer: