tisdag 26 april 2011

Veckans träningsplanering

En ny vecka har smygstartat redan då vi är på tisdag idag. Man blir nog tvungen att påstå att jag redan har kört ett pass vilket jag gjorde i och med kolmårdsbiken igår. Man kanske t.o.m kan påstå att jag redan kört två pass eftersom jag körde dubbelpass i söndags, eller så räknar jag det som extrapass på förra veckan istället. Ja, så gör jag.

V17 enligt aktivitus-schemat
G2 1 x 3:00:00*10st
MTB *
MTBRace1 1x 4 st
TC10/20 1 pass
ST 1 pass
* Ute på MTB. Kör som du känner för.

Något jag saknat är en härlig och kränkande landsvägsrunda. CK Valhalls träningar är jag grymt sugen på att köra. Jag skulle kunna utnyttja MTB* passet till Valhall-träning då detta är ett valfritt pass.

Om jag gör så blir verklighetens träningsplan denna vecka följande:
Mån: G2D 3h (Kolmårdsbiken)
Tis: Vilodag
Ons: Monark 10/20 intervaller under 40min
Tors: CK Valhall landsvägsträning
Fre:Vilodag
Lör/Sön: 4x10min maxintervaller genom sickla skiftet på mtb

Det låter ju alldeles suveränt det där..

Inga kommentarer: