torsdag 21 april 2011

Stisse - Monark, 0-1

Lagom dagarna inför de första riktiga tävlingarna så åker man på en formsvacka, eller nått åt det hållet. Jag försökte med 270w på 2x20 passet men det var omöjligt att genomföra. Jag droppade i kadens så effekten pendlade mellan 250-260 flera gånger och fick kämpa mig upp, pulsen låg lite för högt och skulle toppa en bit över mitt maxtak på dessa intervaller om jag hade fortsatt. Efter 10 minuter sänkte jag motståndet och höjde kadensen till effekt 260w men jag klarade det inte. Efter 13minuter på första intervallen gav jag upp.

Det känns lite sisådär faktiskt att ha presterat så dåligt idag. Det blir nog en nöjesrajd imorrn fredag istället för vilodag, för att få huvudet att komma ihåg nått annat som sista pass inför tävling.

2 kommentarer:

Haningerox sa...

Hade inte du ont i halsen häromdan?
Kan ju vara nån infektion som spökar

STIZZE sa...

Kanske kanske, men jag känner mig ju nästan helt ok i halsen. Och jag kände mig aldrig hänging eller nått liknande i kroppen.

Vi kan ju hoppas!