måndag 11 april 2011

Kolmårdsbiken måndag 25/4

Nu är det klart, Per-Anders från fredrikshof erbjöd mig transport då Lars fått förhinder. Och fredrikw behövde ställa in och frågade om jag kunde ta över hans anmälan och göra ett namnbyte. Så nu var allt fixat.

Det betyder 3 dagars tävlande irad och det mest hektiska tävlandet på hela säsongen faktiskt. På fredagen körs det Eliminerings XC i södertälje. På lördagen körs det vanligt XC i södertälje. Och på måndagen åker vi alltså till norrköping och kör långlopp.

This is exciting times indeed!

4 kommentarer:

Jesper Andersson sa...

Jag vill också!!! Tyvärr blir det inget av dem för min del:,(

STIZZE sa...

Trist! Men du dyker upp på kringelloppet?

Jesper Andersson sa...

Nej tyvärr:( åker till mallis nu den 17:e och kommer hem den 28:e. Så tyvärr missar ja en hel del men ja var tvungen att åka den här tiden pga skola, om ja skulle kunna åka över huvud taget. Kör som fan!

STIZZE sa...

Ok, då får jag leta någon annan rygg att följa. :) Ha så kul på mallis