torsdag 7 april 2011

Bästa feedbacken på bloggen!

Jag fick ett mail igår och sken upp, sånt här gör mig jätteglad. =)

Tjena,

följer din blogg "sporadiskt", dvs kollar in någon gång per vecka och läser lite olika saker, nu senast läste jag om dina 2 genomförda tävlingar under förra året. Synd med ramen på sista racet, men det har hänt mkt sedan dess! Så nu tjatar vi inte mer om dina erfarenheter med ramar och cyklar, det verkar vara bäst att lämna bakom sig för det har gått troll i det... Åter till tävlingsinlägget, det var underhållande läsning, jag måste dessutom berömma dig för texten - välskrivet!

Vilken inspirationskälla Du är och vilken utveckling med din prestationsförmåga/statistik!

Jag är nga år äldre än Du och dessutom har jag familj med två små grabbar, så det blir tyvärr inte så mkt träning som jag vill! Men jag har iaf kommit igång med lite träning till slut. Dock skulle jag må bra av att sitta på trainern lite mer, för det skulle underlätta och effektivisera min träning väsentligt!

Om Du orkar så får Du gärna skriva en rad om hur Du har tränat, dvs hur mkt, vilken typ av träning det handlat om osv. Då tänker jag ffa från första dagen till idag, inte hur den framtida träningen ser ut, för jag ligger så långt efter fysiskt! Jag vet att det är individuellt med träning, men jag måste få ett "humm" om hur man tränar vettigt. Idag cyklar jag - punkt, och det känns lite ineffektivt...

Tack för inspirationen och fortsätt kämpa!

Lycka till med tävlandet 2011!

/Gustav


Självklart skrev jag ihop ett svar som blev ~1-2 A4 sidor långt. Sån här feedback är den bästa typen man kan få, jag får tacka själv för inspirationen och lycka till med ditt eget tränande! =)

4 kommentarer:

oskar sa...

Kan du inte posta det här på bloggen? : )

STIZZE sa...

Okej, jag fixar det till eftermiddagen!

kejrin sa...

You´re simply the best!

STIZZE sa...

=)