tisdag 29 mars 2011

Premiär brevet för mig, 20mil på lördag!

På lördag kommer jag göra min premiär brevet. Från tumba går det nämligen en 200km med start kl 9 på morgonen. Jag har ingen vidare koll på evenemanget kommer gå till, men det ska bli roligt att få erfara. Jag gissar att jag kommer gå i mål på ca 7-8timmar rulltid exkl vattenpåfyllning och nått fikastopp.

Tills på lördag ska jag också försöka fåtag på ett par smala räserdäck till cyclocrossen så jag kan öka snitthastigheten lite. Pengapungen är smal nu annars hade jag gärna stödjt min lbs, det blir troligen en beställning från cyclecomponents senast imorgon bitti när jag vaknar, så att däcken hinner komma innan helgen. Jag läste nämligen på CC hemsida att de levererar på 1-2 dagar normalt, det låter grymt bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska inte tro på allt man läser... Själv fick jag vänta på ett bromsreglage i 10 dagar som de tydligen hade hemma...

STIZZE sa...

Det är klart att det finns undantag när det skiter sig, men redan inom en timme från att jag la ordern vad den packad och klar, och jag fick nyss ett kolli-id så nog är den påväg alltid, den lär dyka upp imorgon. Och skiter det sig fullt ut så löser det sig alltid på nått sätt! Jag skulle ju inte INTE cykla för en sån sak, det är ju bara lite mindre roligt.. :)