torsdag 3 mars 2011

Premiär för vattenslangen och första repan

Idag monterade jag och körde premiärturen med vattenslangen, cyklarna blev mycket fint funktionellt rena. Men med så kasst tryck, inget cykelshampoo och dåligt med ljus så blev Scalpelen inte helt foto-ren. Men vafan det får duga. Imorrn eller på lördag ska jag nog lägga lite energi i att ta några bilder!

Jag får meddela att jag även fått den första repan i scalpelen, eller leftyn för att vara exakt. Skav från vajerhöljena, hur kunde jag missa det, jag satte ju på skydd på ramen. Måste skaffa fler nya genomskinlig skyddstejp och fixa det. Får bli eltejp temporärt så länge.

Men dåså, då är den alltså repad. Sommaren 2011 kommer bli en av de bästa somrarna i mitt liv, här sätter vi målen högt.

Dags att köra skiten ur den!

Inga kommentarer: