tisdag 8 mars 2011

Tisdagsrajd med FET däcken

Hur sammanställer man det här i korta ord då? Ja förmodligen inte med att ställa en sån fråga.

Maxxis Minion 2.35" fram, Maxxis Advantage 2.25" bak.
- Grepp
- Klister
- Snöpaddling
- 2km/h med maxpuls och 350w i pedalerna.

Javisst så var greppet jättemycket bättre än i tisdags, men fan vad långsamt jag cyklade idag, jag slet som ett djur och kom ingenstans. Ändå fick vi upp en rätt bra distans för att vara tisdagsrajd, nånstans över 20km landade vi på. På sommarn kan man cykla så kort som 17km ibland. Men på sommarn är det alltid något mekstopp och grupperna är alltid större och man stannar och väntar oftare.

Imorrn kan ni hajja att jag ska ha vilodag igen. Det blir förmodligen tacos och myskväll. Kanske lite vin och popcorn.. förresten, jag dricker vin nu också, jag kunde inte hålla mig ;) mumma!

Inga kommentarer: