torsdag 17 mars 2011

Rejsa på traktormakt ikväll

Haha, träningsplanen för veckan sket sig direkt igår. Min sambo lockade med schnitzel och öl på humlehof vilket inte gick att neka, förbannat gott var det. Sen åkte vi och kollade på black swan som var en hemskt men bra film.

Ikväll blir det dock slag i cyklingen. Jag ska upp på traktormakt och rejsa hade jag tänkt, en uppvärmningsrunda och 4 rejsvändor på maxbelastning i 90sekunder följt av tävlingsfart resterande ~10minuter och några minuter aktiv vila där i mellan. Gissar jag rätt så blir hela sträckan på traktormakt perfekt för 10min cykling, men jag har aldrig klockat där utan uppskattar bara. Skönt att få cykla utan att någon annan rivit upp spåret precis framför mig också, men ja.. det där får vi se på plats hur föret är.

Snart helg också, bara idag kvar sen har vi fredag!

2 kommentarer:

Johan (Black Planet) sa...

Blev det öl repris?

STIZZE sa...

Nä.. men det blev inte som jag hoppats på