söndag 4 december 2011

33mil och 36h utan sömn, RR kommer senare

Det gick bra iförrgår och igår. 18.5h tog det, 33mil i minusgrader och beckmörker. Gott sällskap om totalt 9 personer varav 6st inlk jag lyckades ta sig i mål.

Det var kallt, det var mörkt, det var jobbigt, dubbla dubbdäck var helt rätt val men jävligt tungrullat, vinden var stark kantvind de sista 10milen så man kastades i sidorna ibland och jag fick ingen att gömma mig bakom.

Jag var pigg hela vägen förutom två tillfällen där energinivån var låg, en gång precis vid stopp så det gjorde inget. Den andra gången behövde jag äta i sadlen men fick inte upp mina snickers så innan jag blev för trött fick jag be dom andra stanna till en minut så jag kunde stressäta två snickers, men vill inte stå still när det är minusgrader och blåser starkt.

Måste nog säga att jag kortfattat är förvånad av hur bra det gick, trots stunder av misär.

En lång RR med "alla" bilder kommer senare, det blev mest vid fikastoppen det gick att ta bilder och även dom blev få p.g.a en trött fotograf med prioriteringar som mat, dryck och så lite som möjligt av allt annat.

1 kommentar:

Randonörd sa...

Bilder !?
På denna episka resa ...