onsdag 14 december 2011

Tisdagscross i regnet!

Igår cyklade lite cross. 7st cykelcrossare och 9st mountainbikes hade samlats vid hammarbybacken. Vi börjar ta över igen och som vanligt har vi en högre show jämfört med normalt antal, jämfört hur de klena mountainbike-cyklisterna. Lite rusk, regn eller storm hindrar inte oss hårdingar!

Vi drog ut på rundan och försökte ta vägar där det var minst öppet för vind och regn men misslyckades ganska mkt, vi tog rätt mkt vind och öppna stigar blev det mer av än normalt så regnet gjorde sitt. Jag var så blöt att min jacka fortfarande droppade lite då och då när jag vaknade upp imorse!

Hur som helst så blev det en fin runda, lite kallt för några utav oss men jag klarade mig rätt bra även om jag var dyngsur. 2h fick vi ihop och jag var nöjd. Ännu nöjdare var jag när jag fick besöka duschen när jag kom hem!

Samling vid HBB

Nånstans ute i skogen, man ser att det inte är några rena ansikten längre

Nånstans ute i bushen igen!

























Man ser ganska lätt vart mössan/hjälmen sitter och hur långt upp jag har dragit buffen. Där i mellan har vi krigszonen...

Inga kommentarer: