onsdag 14 december 2011

Drog ett varv runt huset på monarken

Det var ungefär så lång tid jag cyklade iallafall. Uppvärmning på 150w i 10minuter, höjde till 300w i 5 minuter, vilade 30 sekunder, på med alla vikter jag äger och 4 rejäla maxspurter på ~20sekunder med låg kadens, ungefär 30sekunder vila mellan. Lite nervarvning och sen var jag klar för idag.

Detta var knappast någon struktur som jag brukar köra. Idag ville jag mest bara svettas och känna mjölksyran i benen, utan att kunna jämföra detta pass med något annat jag tidigare kört.

Hittade en ny grym monarklåt att repeata om och om igen när musklerna skriker smärta och man behöver fortsätta ösa allt vad man har. The Haunted - Bury your dead, helt perfekt och man blir taggad till tusen! Det är bandet som jag hade köpt biljett för att se men istället fick titta/lyssna på Niklas Strömstedt, Eric Gadd, Pernilla Andersson och Petra mede, då jag dubbelbokat jobbets julfest på hamburger börs samma dag för ett par veckor sen..

Inga kommentarer: