fredag 2 december 2011

Dagens planering

Idag kan det bli hetsigt, jag hoppas på att köra brevet imorgon. Blir det av behöver jag inhandla en del saker idag. Samtidigt så skall jag på ett cykelrelaterat möte inför 2012 ikväll.

3 par hestra handskar
Sko överdrag
Randonneur väska
Ullsulor
Ull/skidstrumpor
Buff

Det är saker jag ska köpa oavsett innan minusgraderna visar sig. Förutom randonneurväskan då, den är mest till för denna runda och eventuellt nån runda nästa sommar då jag har tänkt åka 20, 30, 40 och eventuellt även 60mil. Men tävlingarna är prioriterade ifall detta krockar.

5 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Klart du kör... Annars lär du få höra det med tanke på vad du skrev tidigare om att du inte bangar rundor... Kämpa nu stizze!!!

STIZZE sa...

Jag försöker ju..

BTW. Du lär ju åka till LB och möta upp gänget på söndag eftersom du är en såndär kukballe numera. Ta med dig takstället, och skjutsa hem mig isåfall. ;);)

Uppenbarligen... sa...

Är det inte idag det hela startar med målgång imorgon?

STIZZE sa...

Det är ju det, jag har PANIK just nu, håller på att styra upp allt.

JAG SKA KÖRA! :)

Uppenbarligen... sa...

Lycka till då! Hade varit lite snopet att dyka upp en dag för sent...

Jag dök upp en vecka för tidigt till Flottsbrocrossen, enda fördelen var att jag inte missade racet.