torsdag 29 december 2011

En löprunda ikväll och skidorna hämtade

Det blev en löprunda som planerat, 20minuter i lugnt tempo. Efter jag var klar fick jag ändå lättare krampattacker 3-4minuter efter jag slutat när jag gjorde hastiga rörelser. 20minuter kändes alldeles lagom för mig.

Jag passade på att gå till team sportia och hämta ut mina nya skidor som varit på grundvallning och ett lager glidvalla för -1 till -11 grader. När snön kommer har vi förhoppningsvis ett par minusgrader och då behöver jag bara slänga på fästvalla.

Det här med valla kommer jag bli tvungen att lära mig också, men det ska bli spännande. Jag ska försöka planera in en helg i orsa också så jag kan få prova skidorna i rejäla spår. Och bara komma bort från stan ett tag också för den delen.

Fischer RCS Classic Plus

3 kommentarer:

Anonym sa...

HÄRLIGT! Hoppas vi får snö nu

/Eskil

STIZZE sa...

Visst är det. Men snö som sagt.. :)

Mandie sa...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Mandie Hayes
mandie.hayes10@gmail.com