onsdag 28 december 2011

Fyror på 300w

Dagens träning utförd, fyror på skyhög puls vilket indikerar som förväntat, dålig form. Däremot är jag mycket nöjd med dagens prestation, jag pushade mig in i kaklet, det var vidrigt.

Efter passet körde jag återigen lite bålstabilitet. Ska försöka få in det på flera pass i veckan nu, det tar inte så mkt tid och man är ju redan uppvärmd och svettig så då kan man lika gärna passa på.

102, 101, 100, 96 kadens blev det, jag var helt, helt, helt, sönder på sista intervallen. Jag försökte på 102 kadens och höll det första minuten, sen dalade det ner ganska snabbt under 100 kadens och jag slutade runt 94-95 med ångesten sprutande ur öronen den sista minuten. Öppnade uppenbarligen för hårt, skulle öppnat på 100 blankt troligen.

Snart ska jag trycka en pizza och åka till heron för att kolla på nya Sherlock Holmes filmen med Thomas och Karin!

Där står den, härliga plågomaskin

Inga kommentarer: