tisdag 27 december 2011

Tisdagsrajd och kvaddade ben

Det blev ungefär som jag hade förväntat mig idag. De som jag hängde av senast jag var med, hängde av mig idag. Det var kul att känna att jag inte var den som satte tempot, det garanterade trötta ben för min del. Faktiskt blev det så trötta att jag kände att vid 2h fick det räcka. Det är klart att jag hade fixat en halvtimme till men jag var helt enkelt inte sugen på att ta ett varv i flaten även om cyklingen är rolig och inte lika benkrävande då hastigheten är begränsad p.g.a svängar.

Det blev inte så mycket bilder då Johan hade kamera-koma, men jag lyckades dock föreviga hans punka. Tur att man har iphonen med sig! Förresten så är jag grymt sugen på en iphone 4s, mest egentligen p.g.a kameran och bättre bilder till bloggen. Men... det känns inte som en värd investering, eller vad tycker ni? ;) Jag går nog och väntar på iphone 5 till nästa år. Just nu njuter jag av att ha en avbetalad telefon och ingen bindningstid på abonnemanget mer än uppsägningstiden.

Förresten, jag avslutade även med armhävningar, situps och plankan på köksgolvet när jag kom hem. Jag minns då jag kunde dra av 100 armhävningar på rad, den tiden är över kan jag konstatera. Jag får va glad att klara av 25.

Johan har sprängt slang

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte en 4s innan jul. Riktigt snabb, Siri funktionen är asball men framförallt grym kamera. Filma i HD hade varit perfekt för din blogg. Bilderna blir riktigt bra jämfört med sura 3gs som jag hade innan.

Köp!

/Eskil

STIZZE sa...

Mm den verkar riktigt nice, men att pynta typ 6000kr för att få en bättre kamera i mobilen känns inte värt tyvärr. Just därför jag väntar till iphone 5 som förhoppningsvis är ÄNNU ballare än 4:an. Jag är supernöjd med min Iphone 3Gs med 32gb minne i övrigt, den strular nästan ALDRIG och då den strulat har det räckt med en omstart så funkar den perfekt igen...

Och jag har INTE varit snäll mot min iphone... spöregn, svett, lera, djupa skrapspår i plasten på baksidan för att jag haft den på ryggen och ramlat på stenar och skit ute i skogen... :) Ändå är den lika bra som när den var ny! Förutom att den blev lite seg ibland efter att jag installerade iOS 5...

Anonym sa...

Jag var tokelak i 2 år mot min 3GS. Insåg att mitt abonneang kostade lika mycket även om jag inte förlängde i 18mån med ny telefon. Så nu har jag en vit 4s och pratar med Siri mest hela tiden ;)

/Eskil