söndag 20 februari 2011

Cross idag!

Det blir en crossrunda idag med start kl 12, just nu är det -15 grader ute och det ska sjunka till -12 grader när kl är 12:00 och fortsätta sjunka med ungefär en grad i timmen till -9 grader kl 15:00 och sen hålla den temperaturen ett par timmar.

Jag fastnade framför tvn och tvserier igår till kl 02:00 så nu är jag trött och klen istället för rejält utvilad som jag var igår när jag vaknade av mig själv kl 7 på lördag morgon.

Om någon vill hänga med idag så är det bara att dyka upp på cross kl 12:00 vid HBB. Vi blir ett väldigt litet gäng, kanske bara två pers, där jag sätter flaskhalsen tempomässigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om temperaturen sjunker så blir det kallare, inte varmare. Hur ska du annars förklara om temperaturen går från -1 till +1, sjunker den först och sedan stiger? :)

STIZZE sa...

Jag är för trött för att tänka! ;)