tisdag 8 februari 2011

"pounding out aggression"

Jag sitter på tåget med 30min kvar till Göteborg.. Allt har gått som de ska med tågtiderna. Jag är upppumpad med adrenalin över öronen, just nu skrämmer uppvärmningen mer än utmattningen vid dagens tester..

Jag har suttit och filat på en spellista jag skulle vilja köra under testet, men jag vet inte om jag bör/får köra med iPod under testet... Vi får se vad Mattias säger.

METALLICA består playlisten av. Börjar med "battery", "harvester of sorrow", "blackened" och avslutar med repeat på "dyers eve"! Ni som känner till bandet förstår att detta är ett vinnande koncept!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte att korrigera hf för adrenalinet bara.

STIZZE sa...

Good point.. Ska nog köra ordentligt låg volym innan det börjar bli jobbigt isåfall..