tisdag 22 februari 2011

Tisdagscross ikväll!

Cykeln står tvättad och behöver bara få sin kedja smörjd och luften i hjulen kontrollerade. Cykelkläderna är nytvättade. Lampan är laddad. Vädret blir fint men det ser ut att bli kallt, mellan 10 och 11 minusgrader ska det bli, och ingen sol som kan värma upp oss.

Det ska bli skönt att cykla idag, kanske blir det dreviksrundan, det vore maffigt då den inte cyklats av mig på över två veckor. Erstavik är iofs också fint, och vi hinner ju kombinera dom två också, totalt 55km blir rundan isåfall. Annars har vi ju Björn Dolks runda ut mot saltis som är riktigt bra också.

Längtar tills ikväll!

7 kommentarer:

Johan Andersson sa...

-17 i morse på Erstavik. Blir det så kallt droppar jag av någonstans för en 1½ timmars runda tror jag.

STIZZE sa...

Det ska ju som sagt bli betydligt behagligare, men ändå kallt. :)

Johan Andersson sa...

-11 känns ju helt ok faktiskt.

En annan fråga, hur har du gjort dina knappar under den stora bilden, dom som heter Startsida och Min wattutveckling? Måste man vara ett html geni för det??

STIZZE sa...

Först lägger du till en ny gadget på design sidan, sen för att skapa sidorna gör du det via vanliga "nytt inlägg" länken, men när du tryckt på den ändrar du till "ny sida" eller vad det nu står, istället för vanliga "nytt inlägg" som är blogginlägg.

Redigera sidan är inte mer avancerat än att redigera ett vanlig blogginlägg. Jag har dock inte orkat göra det snyggt än, ska väl lägga lite energi på det nån gång framöver.. och fylla på med fler sidor!

STIZZE sa...

"redigera sidor" hette det visst, efter du tryckt på "nytt inlägg" ...

Johan (Black Planet) sa...

Vi saknade dig ikväll. Vi tog dessutom bara Erstavikrundan. Suck dagens ungdom.

STIZZE sa...

Kul att man var saknad iaf ;) nä men jag tappade suget som sagt, tycker det är dumt att cykla när suget är för lågt, hellre ett uteblivit pass än att man tröttnar eller känner tvång