fredag 18 februari 2011

Veklingen stannade hemma igår..

Jag kom på att min kära sambo åker iväg över helgen nu morgonen idag fredag, så jag stannade hemma och spenderade kvällen med henne istället, alltså ingen träning igår.

Men imorse tog jag crossen till jobbet för första gången, meningen är att köra backintervaller i nybohovsbacken efter jobbet! Per kommer förbi också och visar vart han brukar cykla, men jag tror jag kan lista ut det själv också efter hans länk med bilder på start och stopp.

Jag undrar hur snabbt det går att cykla nu när det är halt, inga 2½ minuter som Per körde i somras iallafall. Jag har iofs ändå ingen cykeldator att ta tid med, men ja. :) Jag ska även köra med kadensinstruktioner vilket gör att hastigheten knappast blir optimal, jag ska jobba med 50kadens och lägre, om det funkar får vi se. Annars får jag reka andra backar i sthlm tills nästa vecka, eller köra backträningen inne på monarken istället.

Här sker dagens start:
Här tar det slut, förhoppningsvis 4 minuter senare:



Bilderna är tagna i somras av per, sådär somrigt lär det inte bli ikväll ;)

2 kommentarer:

Jakob sa...

Tänk att det kommer en sådan årstid!

STIZZE sa...

Ja... jämför de där bilderna med den jag tog i det senaste blogginlägget, det är samma plats ;)