tisdag 1 februari 2011

Tisdagscross ikväll!

Ikväll är det dags för en efterlängtad crossrunda! Jag ska prova med vinterdäck fram också som jag fick köpa på krita av björn, nu har isen smält undan lite så det kanske inte behövs. Men lite extra säkerhet och rullmotstånd kan ju inte skada träningen.

Har käkat en ordentlig tallrik kolhydrater nu på min 15minuters lunch som jag hoppas hinner omvandlas till muskelglykogen snabbt som fan, eller iallafall fram till 18:30 ikväll då det är dags att kränkas/kränka!

Ser verkligen fram emot kvällens runda, sitter redan och räknar timmarna.. :)

För någon eventuell faschist som vill med och kränka/kränkas så samlas vi som vanligt vid HBB kl 18:30, det lär bli 2-3h cykling ungefär.

2 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Kör nog lite muskelglykogen på stigarna ikväll. Måste testa och se om mina hembyggda hjul håller eller inte... Eller så står jag där med min CX..

STIZZE sa...

Muskelglykonet ger du fan i, det ska köra cross. Lycka till med hjulen, det går nog bra. :)