tisdag 8 februari 2011

Tåget står still

Precis när man skrivit att allt går bra med tågtrafiken, får jag höra att det skett en olycka och att tågtrafiken står helt still tills räddningsleden är klara, räknar styret tar 1-1.5h men dom kan bara gissa. Detta innebär att jag blir sen till mötet, med risk att missa tåget hem också.. Fan va dum allt blev nu.

Sen finns det alltid idioter, som i min vagn, som blir arga så SJ.. Att man inte kan tänka ett steg längre att detta faktiskt är en olycka, och att någon stackare kanske mist livet.. Då är inte en försening, missat fystest etc, något allvarligt problem direkt..

Eventuellt kommer ersättningsbussar, hoppas på det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Idag ska jag köra ett pass tillägnat dig.

Eskil

STIZZE sa...

Haha! Jag ska tänka på dig när jag når 300w på testet och närmar mig utmattning! :)

kejrin sa...

Vilken tur jag har som har en sambo med så undebara värderingar! Hoppas allt gick bra babe!!

STIZZE sa...

Its because im mr awesome! :)