måndag 21 februari 2011

Vilodag och konstig känsla

Jag har vilodag idag, benen är skönt överrumplade med träningsvärk. Nu är det inte långt kvar tills Scalpelen skall hämtas ut, exakt en vecka hoppas jag på. Alltså måndag nästa vecka.

Jag vet inte riktigt varför men jag är nervös och stressad för nånting. Jag har sovit skitdåligt inatt, låg vaken mellan 02:15 ~06:15. Låg och tänkte på scalpelen, cykeldelar, ekonomin, vinterkläder, tävlingarna i sommar, transport till tävlingarna, tänkte även på massa annat så som jobb, mat, musik. Jag kunde inte slappna av, satte mig upp och klarade tre spel på mobilen efter jag legat och vridit på mig i 2.5 timmar. När det väl var dags att gå upp somnade jag förstås, jag fick en timme sömn innan jag verkligen steg upp. Nu efter 4 timmar sömn förstår jag hur ni småbarnsföräldrar känner er. Zombieland i sickla.

5 kommentarer:

Patrik Larsson sa...

Med din målmedvetenhet är jag säker på att allt bara kommer att ramla på plats!
Grymt inspirerande läsning. Blir till att ta ett pass till på trainern idag :)

/Patrik

Anonym sa...

Ha ha!

Det är därför H30 finns. En klass för oss som inte tränar så mycket och sover väldigt lite.

Mr E

STIZZE sa...

Nu råkar ju jag veta att iaf topp 5 i H30 tränar mer än vad jag gör, och har gjort det en herrans massa år! ;)

Anonym sa...

Jag är inte topp 5. ;)

Mr Bombastic

STIZZE sa...

Själv siktar jag på botten 5!