lördag 26 februari 2011

Frukost inför dödsrajden

Ojojoj. Idag är det en dödsrajd inplanerad, där döds står för riskerna med kaloriintaget på dagens fikastopp. Och hur laddar man bäst upp för en dödsrajd?

Jo med den överlägset bästa semlan i stockholm, från LUX!
Dom är från gårdagen och jag tog den utan lock.. Det var meningen att vi skulle käka igår när vi va hemma hos Lisa och Ruffe, men vin, hemmagjorda hamburgare och två efterrätter satte stopp i magen och vi orkade helt enkelt inte mer. Att jag käkat kebab på palmyra på lunchen var ingen hjälpande faktor heller för den delen. Sa jag att jag vägde 900g mer imorse jämfört med igår morse? .... Tur att jag nästan drog personbästa igår morse då, för jag väger fortfarande ok på 71.4kg.. ;)

Nu börjar snart spurten dock. Jag ska jag till 70.0kg STABILT tills 1 april har varit tanken i nästan ett halvår tillbaks nu. Det innebär att jag kommer landa på personbästa nånstans runt 69.5kg ungefär, och dala där imellan och 70.5kg förhoppningsvis.

Inga kommentarer: