tisdag 15 februari 2011

Dödspass på monarken

Idag var det dags för monarken att få jobba lite! Ett dödspass skulle det bli, illamående, hög puls och svett! Men... det var inte jag som cykla!

Tjejerna i "Kan man vara snygg när man cyklar?" tråden på happy borde ta en lektion hos den här tjejen!






































Tur att min bättre hälft kan hålla formen uppe när den sämre hälften(jag) fortfarande känner sig lite risig från förkylningen... Men snart är det dags att mantla cykeln igen, vilken dag som helst nu!

13 kommentarer:

Tille sa...

Ett kort tag trodde jag att du hade förbättrat utseendet...

STIZZE sa...

Jag är väl fin som jag är? Det säger mamma iaf..

Anonym sa...

Ett kort tag trodde jag du hade rakat benen. ;)

//Eskil

Niklas Källström sa...

Konkurrens om Monarken är bara bra, det kommer få dig att prestera ännu bättre Stizze ;)

Anonym sa...

bara raka benen, dom vänjer sig! Du kan ju ge henne en av alla dina gamla vintage hojar? numera kan jag skruva sadelstolpe i sängen medans sambon kollar topmodel. PROGRESS!

/Kaptenen i de 8e ledden

STIZZE sa...

Även om jag själv inte har några problem att beträda gränsen för vad som är manligt/omantligt, har jag inget större intresse av att raka benen. Men hade hon inte brytt sig så kanske jag impulsprovat nån gång.. men nja, det kvittar för min del faktiskt. Jag är inte den som bryr mig om vad andra cyklister tycker är "rätt" :)

Viktor sa...

Ge det ett år.. :)

STIZZE sa...

Ja kanske det :)

Den 8e Kaptenen sa...

rätt o rätt, du är ju en Good Fighter så nu får du ta o bita i det sura äpplet. Ta en skäggtrimmer och trimma ner o se hur det känns, finns inget värre än lycra o herr borst!

STIZZE sa...

Men Good Fighter handlar inte om att följa strömmen heller sörru! :)

per-erik sa...

va menar du?raka benen!nu får du ändå ge dig stisse ha en bra dag önskar din svärfar

STIZZE sa...

@Per-erik: Det lyser igenom hur karin står där bakom dina axlar och ler alternativt skrattar :)

Den 8e Kaptenen sa...

att inte raka benen i xc är lite som att köpa en alfa romeo och välja bort skinnklädsel.

Vad menas egentligen med goodfighter? har du skrivit på kontrakt? hitta inget i våra pärmar idag om det.