onsdag 2 februari 2011

Willy vekling ikväll..

Onsdag redan alltså.. Jag har/hade 3 monarkpass kvar denna vecka. 2st 4x4 och 1st 2x20. Jag kände mig trött i benen från gårdagens runda och intaget har varit lågt under dagen. Men att ta vilodag och sen klämma in tre tunga pass på fyra dar kändes inte optimalt heller.

Jag bestämde mig för att köra ett 4x4 men med facit i hand borde jag tagit den där vilodagen ändå, för det sket sig rejält. Pulsen steg snabbt och intervallerna var vidrigt tunga för benen. Jag klarade av 2 intervaller men tredje minuten på 3e intervallen dog jag. Fanns varken pannben eller ben för dagens pass så jag vek ner mig, att jag tog mig igenom andra intervallen var en bragd bara det.

Men som så många har kommenterat de gånger träningen skitit sig, det är inte enstaka pass som räknas, det är helheten av träningen. Och den är ju faktiskt helt ok ändå!

Inga kommentarer: