måndag 14 februari 2011

Keps Cups vårdatum preliminära!

Nu har Klas Öberg informerat oss happyister om vårens Keps Cup och dess preliminära datum, något som jag sett fram emot riktigt mycket! Om ungefär 1½ månad så drar den igång! Det blir tre dubbelhelger med start första helgen i April, och om våren är tidig så kanske det blir något sista helgen i mars också!

Här är datumen:
#1 lördag 2 april Södertälje CK
#2 söndag 3 april ??

#3 lördag 9 april MTB Täby
#4 söndag 10 april ??

#5 lördag 16 april ??
#6 söndag 17 april Värmdö CK, med kepsutdelning till klassvinnare

De datum med frågetecken efter sig är troligen reserverade för arrangemang av Spårvägen, Tullinge etc, det är väl inte klart vem som arrar vilket datum antar jag..

Det kommer bli grymt kul och jag ska kämpa för min första keps, sportklass kanske? :)

Kom igen nu alla jag känner som inte kör dessa normalt, häng på och kör i sportklassen och testa lite CrossCountry på korta banor, detta är för skojs skull! Se det som en lite längre SBR!

Inga kommentarer: