lördag 5 februari 2011

Dagens aktiviteter

Jag gick upp för ca 30min sen, sambon ligger fortfarande och sover så jag måste va tyst då vi bor i en 44kvm lägenhet. Jag ska köra ett till 4x4pass idag, strax innan 11:00 borde bli perfekt. Då har frukosten hunnit ner ordentligt och jag hinner fortfarande innan kl 13 då vi ska befinna oss hos mina föräldrar på födelsekalas för min mor som fyller 53 idag. Det blir paj till lunch, troligen tårta och sen på kvällen går vi restaurang, sannolikt blir det en oxfiléplanka för min del.

Jag skippar 10mils rundan imorgon till fördel för ett 2x20 pass istället. Både för att 2x20 passet står på schemat, att jag mentalt fått för mig att jag är starkare dagen/dagarna efter ett 2x20pass samt att jag troligen sliter ut mig för mycket om jag kör en 2st 4x4, 1st 10milare med endast 1 vilodag innan aktivitustestet på tisdag.

Det som blir spännande är vilken belastning jag ska köra på 2x20 passet. Jag har ju höjt 4x4 belastningen till 264w, vilket borde betyda att 2x20 passet borde ha 232w. Jag ska nog prova runt 230w och se hur jag överlever!

Så får det bli. Jag återkommer med rapport från monarkpasset!

Inga kommentarer: