söndag 9 januari 2011

Dagens aktivitet

Imorse bangade jag ur på distansrunda, enligt rapporteringen så var det snorhalt ute, måste testa själv men det lät som om dubbdäck kanske börjar behövas nu när det smälter och sen fryser till is. Jag måste testa själv en runda och sen får jag skaffa isåfall. Tråkig utgift bara.

Efter bangandet så åkte jag och karin på barnkalas för rufus som fyllde 2 år. Käkade skitgoda tårtor, glass och drack kaffe. Lekte lite och sedan var det släktbyte.

Vi tog sen en promenad med karins syster sofia, i sjöstaden och gick in på en pizzeria och käkade. Nu är vi hemma igen och jag funderar på att åka ut med Johan och cykla kl 20. Men det är så jävla halt, och min bröstkorg smärtar jävligt mycket. Nånting hände när jag åkte längdskidor i orsa förra helgen och smärtan har kommit och gått sen dess. Just nu sitter den som en kniv i bröstet när jag anstränger muskelaturen. Ifall jag kommer halka runt på cykeln så lär detta göra skitont i bröstet..

Så det lutar mot att jag hoppar över turen, jag har ändå uppnått alla mina träningspass denna vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

åk hem till mamma o pappa så kan du ta mina gamla dubbdäck, bättre än inget...