söndag 9 januari 2011

Morgon gnäll

Jag vaknade upp bakis idag. Jag är inte 20 år längre, det märks dagen efter man druckit alkohol. Förut blev jag aldrig bakis, och blev jag bakis hade jag varit ordentligt dragen kvällen innan. Igår blev det indisk mat, en Cobra, en halva Bangla, sen vidare till Bishops Arms, där blev det en Brooklyn och en trea Ardbeg, sen avslutade jag med en Bitter Ale. 3½ öl och en trea whisky är inte mkt, trist att man ska behöva bli bakis på det.

Eftersom jag mår som jag mår känns det inte som läge att möta upp det gäng jag tänkt bli kränkt av på cyclocrossen idag kl 10:00. Är lite besviken, hoppas Johan ska cykla ikväll så hänger jag med där istället. Egentligen har jag redan gjort alla mina pass denna vecka men jag är sugen på att cykla ute.

Jag kollade in Jeremys sida och inför säsongsfinalen i Behind The Barriers har dom släppt en liten teaser: http://vimeo.com/18575849

3 kommentarer:

jens sa...

en veckas träning åt helvete :D

STIZZE sa...

Är det så? Jag har inte satt mig in i det där, men jag tvivlar att det är en hel veckas träning som går förlorad? Av vilken anledning isåfall?

jens sa...

hahaha, nä, en vecka är väll att ta i. ville bara skrämma dig lite :D
men ägs ju att fylla tar på det man tränat upp :D o frågan ä hur effektivt det ä att träna direkt efter :D

i detta fall vare väll ingen direkt fylla så skadan va nog rätt liten :D