fredag 14 januari 2011

TC10/20 ikväll

I onsdags bangade jag ur på TC10/20 passet jag hade planerat för kvällen. Jag och sambon åkte och storhandlade efter jobbet, efter det skrek magen efter mat och efter maten skrek magen om att absolut inte bli omtumlad på monarken. Efter det tuffa passet jag kört på tisdagen, dagen innan, kunde jag ändå behöva en vilodag.

Ikväll så tänker jag köra TC10/20 passet även fast benen känns som bly idag, nu har jag inget val om jag ska hinna med TCSI(eller skyltspurter inomhus som mollo säger) innan veckan är slut. För innan TCSI behöver jag en vilodag så att jag kan ta ut mig ordentligt för att få den träning riktigt kvalitativ(vidrig).

Hitills i veckan har jag hunnit med..
Monark 2x20 tröskelträning
Crossrunda 2.5h i högt tempo
Crossrunda 3h i medeltempo, vilket kroppen tyckte va högt

Kvar på schemat..
TC10/20
TCSI
Styrkepass

Inga kommentarer: