torsdag 13 januari 2011

"Några idioter kör även torsdag"

"Några idioter kör även torsdag" lyder nu även titeln på happytråden för dagens crossrunda!

Turen är annonserad här på happy: http://happymtb.org/forum/read.php/1/1567973

Det blir en favorit i repris från tisdag, med lite modifikation. Jag modifierade tisdagsturens karta med ändringar i sträckningen. Vi kör via HBB-BJK Golfbana-Skogen-Älta och sedan dreviken turen med kort paus på Vega för vattenpåfyllning, och avslut vid HBB.

Jag reserverar dock sträckningen då allas röster på plats räknas, man vet aldrig hur de här happyturerna slutar även fast man försöker planera. Nästan alltid när det ändras är det dock till det bättre..

Häng på och öka tempot för mig och Johan nu! Vi vill bli kränkta och förnedrade..

4 kommentarer:

Emil sa...

Hur bra belysning krävs?

STIZZE sa...

Emil Ekström?

En lampa på styret räcker gott och väl för mig, jag har en till lampa som jag kan låna ut hemma, men jag är inte helt säker om den är laddad eller inte.. det vet jag ungefär ~17:30 när jag är hemma från jobbet annars om du är sugen på att låna.

Emil sa...

Nej Emil Eriksson, har inte varit med tidigare men är sugen. Det löser sig nog med belysning. Kanske dyker upp men är inte säker jag hinner så vänta inte.

STIZZE sa...

Hammarbybackens bilparkering, dvs precis vid liftarna