söndag 16 januari 2011

Jag verkar va sjuk jag med..

Så har jag troligen fått en släng magsjuka, om än bara lätt så länge.. Jag har känt mig konstig i magen hela dagen som om nått är pågång, det har inte brutit ut dock. Nu till kvällen när jag fortfarande mår som tidigare idag tänkte jag prova monarken och ett TCSI pass.

Jag tog mig igenom 10minuters uppvärmning med den konstiga känslan i magen växa. Sen drog jag igång en 30sek spurt med absolut maxansträngning. Jag kände fort att jag inte hade någon push i benen och kadensen sjönk snabbt även fast jag tog i med allt jag hade. Illamåendet kom som som en knytnäve och jag avbröt vid 27sekunder.. Mådde skitkasst och var helt slut.. Trodde jag skulle spy men klarade mig lyckligtvis.

Nu ska jag vila och hoppas att det inte bryter ut ordentligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vitpepparkorn sväljes hela
10 st

Anonym sa...

Om det är vinterkräksjukan du har hemma så kan du vara emun. Jag är det och ca 10% sveriges befolkning är det. Vi har en defekt gen som gör att skiten inte fatsanr åp våra cellväggar.

Men jag känner mig fortfarande trött och lite skum i magen när folk runt omkring mig är sjuka.

/ville

STIZZE sa...

Kanske det kanske, men sjuk är jag onekligen. Ingen diarré, ingen spya, men gott om illamående. Sambon har mått illa sen i lördagsmorse och spydde 6 gånger under första dygnet.