onsdag 21 september 2011

Anmäld till Cykelvasan 2012!

Cykelvasan blev full förra året redan den 24:e mars, dagen innan jag skulle anmäla mig. Jag lyckades knipa en startplats ändå efter mycket jobb och goda kontakter. I år hade jag tänkt vara ute i god tid, precis som jag var inför vätternrundans anmälning vilken tog slut på 11minuter i den subgrupp jag skall köra i.

Idag, släppte anmälningsmöjligheten till Cykelvasan 2012 och även fast det nu är 9000 platser till 90km istället för förra årets 6000 platser, blev det panik och deras anmälningsserver krashade. De har nu övergått till manuell anmälan, och jag har anmält mig!

Här är instruktionslistan: http://www.vasaloppet.se/wps/wcm/connect/se/vasaloppet/start/loppen/anmalan/cykelvasan?CACHE=NONE

Anmälan CykelVasan

På grund av det mycket stora intresset för att anmäla sig till CykelVasan 2012 är vår server överbelastad. Vi beklagar det inträffade och fortsätter med att försöka lösa de tekniska problemen. Our webserver is overloaded.
För att alla ska kunna anmäla sig till CykelVasan går vi nu över till anmälan via e-post. Följande information skickas till cykelvasan@vasaloppet.se
Send following information to the e-mailaddress above.

Lopp: 90 km T (850 SEK), 90 km M (850 SEK),
45 km (360 SEK), 30 km (260 SEK)
Namn: för- och efternamn
Personnummer: 10 siffror ÅÅMMDD-XXXX
(for other nationalities than Swedish the day of birth with six figures YYMMDD is required)
Adress:
Postadress:
E-post:
Klubb: obligatoriskt vid anmälan i 90 km tävling
Nummerlappen hämtas i: Mora eller Sälen

Betalning ska omgående ske till:
Sverige pg 1922-4 Vasaloppet
Danmark Nordea Bank 2040 3485 850 812
Norge Nordea Bank 6021 07 13967
Finland Nordea Bank 182030-299
Other countries       
Plusgiro IBAN SE37 9500 0099 6042 0001 9224 BIC/SWIFT NDEAAESS

Anmälan är giltig först när betalningen kommit till Vasaloppet.
Vid gruppanmälan är det viktigt det är samma namn som anges som kontaktperson som är referens på pg-inbetalningen!

1 kommentar:

jens sa...

satans dyrt, sett till vad man får o när man jämför me t.ex. lidaloop :D

skivasan för står ja, för det kräver jävligt mycket arbete me spår o snö, men cykelvasan, inte i närheten av lika mycket arbete för dem :D