fredag 23 september 2011

Ingen cykling idag

Fan. Så kan man sammanfatta det.

Jag är toksugen på att få dra ut och veva runt benen lite. Gårdagens pass hos micke sitter skönt i benen, det bränner på nått konstigt ovant sätt också. Är det benpressen som känns kanske, eller bara inbillning?

Jag skulle göra väldigt mycket för en chans på en skogsrunda i hellas, eller en landsvägstur på södertorn, eller en cykelcross i erstavik/flaten. Men, jag ska rensa upp på uteplatsen, slå sönder min datahörna i bitar, rensa upp förrådet och ställa ner monarken där på obestämd tid inför fotografering av lägenheten.

Imorgon ska vi åka och handla blommor, ljus, skålar, handdukar och annat. Och på söndag ska vi smycka lägenheten så gott vi kan. På måndag fotograferas den. Om jag lyckas klämma in en kompiscross eller inte på söndag märker jag först efter lördagen börjar lida mot sitt slut.

Inga kommentarer: