torsdag 1 september 2011

Packad och klar

Nu har jag packat klart, förutom kudde, shampoo etc som läggs ner i väskan imorgon bitti. Kl 09:30 ska jag stå i västberga och vänta på CRT bussen. Dags för årets sista långlopp i långloppscupen alltså. Det är med blandade känslor som jag nu ska slutföra mitt stora mål med säsongen.

På något sätt är det skönt att det är över, att jag slipper oroa mig för transport, boende etc. Samtidigt så är det självklart tråkigt för sen är det slut på dessa tävlingar på över ett halvår. Innan vintern är här kommer jag redan ha börjat längta efter nästa långlopp, och i vinter kommer det bara ökas. När våren börjar närma sig kommer jag spritta runt otroligt otålig.

Bockstensturen imorrn alltså, 95km och den längsta mountainbiketävling hittills.

2 kommentarer:

Pontus sa...

Glöm inte att ladda med Godis nu!

Jakob sa...

Lycka till! Låg bredvid dig i högerkurvan efter starten i Finnmarken och hörde ur det small i din drivlina, tråkigt...